SZA - Doves In The Wind (feat. Kendrick Lamar)

Dislike 0
Music Detail

SZA - Doves In The Wind (feat. Kendrick Lamar) was added to the Free2Music database on February 28, 2019. Published the day it was watched 156 times since. Other information about free music is below.


Music Information


Rank

  


Singer

SZA


Album

Ctrl


Lyrics Title

Doves In the Wind (feat. Kendrick Lamar)


Duration

04:30


Genre

R&B Soul



Lyrics


Real niggas do not deserve pussy
Meaning it's more, you see right through walls
Ain't talkin' about pussy

Meaning you deserve the whole box of chocolates
Come at me
Forrest Gump had a lot goin' for him
Never without pussy
Y'know, Jenny almost gave it all up for him
Never even pushed for the pussy
Where's Forrest now when you need him?

Talk to me, talk to me
Hey, ay, hey
Attention, all you niggas
All you bitches

Sit back and relax your mind, just ride, just ride
Sit back and relax, you'll find just why, just why
Sit back, relax, just ease your mind, just ride
You are now watching MADtv

Niggas'll lose they mind for it
Wine for it, dine for it (pussy)
Spend time for it, see no colored line for it (pussy)
Double back handicap and go blind for it (pussy)
Pussy got endless prisoners
Pussy always revengin' her
Pussy is calculating
And good pussy is rather dangerous
Pussy can be so facetious, the heavyweight champ
Pussy is so undefeated, let's amen to that
I mean, the pump fakes on the Facebooks
And the screw face when the bae look
Won't get you no pussy
I mean, the fake chains and the gold names
For insecure, gon' reassure you not to get pussy
You overcompensate too much for the pussy
You like to throw all kinda shade for the pussy
See, that's what pussy niggas do
I know the ways of a pussy, I see pussy lookin' at you
How many niggas get mistaken for clitoris in a day?
How many sentiments you make before runnin' pussy away?
How many times she gotta tell you that dick is disposable?
But if she fuck a young nigga like me, it's over for you
Solána, middle fingers up, speak your truth

You could never trivialize pussy
But a bum nigga like you would try it (pussy)
I know what you really 'bout
I hear your dick is weak, buddy
It's only replaced by a rubber substitute
We ain't feelin' you

Think I caught a vibe, kinda feel a nigga
You could touch the booty if you like, I ain't trippin' on ya
(Such a nice girl, SZA)
I'm really tryna crack off that headboard
And bust it wide open for the right one
'Cause you that one
Yeah, you that one
Like doves in the wind, hey, hey
That pussy like doves in the wind, hey, hey
Pussy like doves in the wind
I will make you beg for it
I wanna see you call out

Sit back and relax your mind, just ride
Sit back and relax, you'll find just why
(Dangerous boy, I wanted to do it all)
Sit back, relax, just ease your mind, just ride
(Unfortunately you couldn't get your shit together)
You are now watching MADtv

We take things, and my influence so far, and then it's out of my hands
And, you know,
while as I said it can be scary,
it can also be a little bit comforting
Because I've learned that when I get
to that point, and I can acknowledge
"Okay, Audrey, that's as much as you can do, " I can actually let it
Comments
0
The Free Music platform serves visitors with 2126 singers, 1172 albums and 5549 musics in 85 music categories. Also 2873 lyrics and 46348 singers photos are on our web site. By categorizing the music, we are constantly working to make you enjoy the best quality music. Free 2 Music music lists are created with special formulas for you.